och där var den julen förbi

och där var den julen förbi, fort gick den men bra var den! släkten kom hit på julafton, vi åt, kollade kalle, spela spel och eftersom lilla kimmen va här så kom även tomten förbi! och det är fan mysigt med tomte, kommer nog aldrig växa ifrån de ;) vart iallafall riktigt nöjd med mina julklappar! igår åkte jag med elinp till romme och röjde lite i backarna.. eller elin gjorde iallafall! jag finåkte mest med mina små blades!! 

har dragit på mig en rejäl förkylning nu under julen, lite hosta på det också. Otippat nu under lovet.. men den ska inte hindra mig! kom precis hem från sofias dans, så nu hade jag tänkt inta soffan resten av kvällen till massa bra film!

sötelin i backen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0